UČESTALA PITANJA (FAQ)

PITANJA VLASNIKA PLOVILA

Zatvoreno
Da li se moje plovilo može oprati?

Strojevi BIGWASH 16 čiste veliku većinu motornih plovila i jedrilica dužine do 16 metara , širine do 5 metara i gaza do 2.4 metra, uz nekoliko iznimki.

Pogledajte točne specifikacije i provjerite možemo li čistiti trup Vašeg plovila!

Moje plovilo je skroz zaraslo – da li ga možete očistiti?

Iako je naša preporuka da se čišćenje radi redovito, čistimo čak i potpuno obrasla plovila.

Rezultat čišćenja ovisiti će o nakupinama na trupu te vrsti samog plovila.

Mehaničke četke skinuti će i veliku većinu najtvrdokornijih školjkica, no nemojte očekivati 100% čist trup Vašeg plovila.

U svakom slučaju, velika većina nakupina biti će u potpunosti uklonjena s trupa plovila čime će se osjetno poboljšati performanse te smanjiti potrošnja goriva!

A šta je s dijelom do kojeg ne mogu četke (krma, motor/elisa…) ?!

Čistimo i to! Na stroju se nalazi vrlo jaka visokotlačna pumpa na koju se spaja dugačka mlazna cijev za pristup teško dostupnim dijelovima plovila.

U našoj ponudi je i čišćenje propelera pomoću kavitacijskog pištolja!

Moje plovilo ima antivegetativni (antifouling) premaz – smijem li koristiti Drive-In Boatwash?

DA!

Rezultati i učestalost čišćenja ovise o konkretnoj vrsti premaza (na tržištu postoji jako širok spektar proizvoda tog tipa), s time da što je tvrđi premaz – prikladniji je za mehaničko čišćenje četkama.

Više detalja na „za Vlasnike plovila

Moje plovilo ima antivegetativni (antifouling) premaz – ima li smisla korisititi Drive-In Boatwash?

Naravno da ima!

Česti je slučaj da vlasnici plovila već nakon 2-3 mjeseca od vađenja plovila i stavljanja antifouling premaza osjete pad performansi plovila odnosno povećanje potrošnje goriva (pogotovo povećanjem temperature mora u ljetnim mjesecima).

Već prva sluz na trupu plovila povećava otpor do 2%, trave do 10%, a veće nakupine čak do 40%.

Sve ovo utječe i na potrošnju goriva, anketama provedenim među korisnicima Drive-In Boatwash strojeva po svijetu (Skandinavija, USA) došlo se do podatka da im se, uz poboljšanje performansi, potrošnja goriva smanjila između 10 i 40%.

Osim toga, kod slijedećeg dizanja broda imati ćete puno manje posla, neće biti tvrdokornih nakupina za skidanje!

Koliko često bi trebao čistiti trup svog plovila?

Da bi se postigli najbolji rezultati preporučujemo redovito čišćenje.

Plovilo bi trebalo očistiti čim primjetite prvo obraštanje trupa plovila.

Time će se obraštanje prekinuti na samom početku te spriječiti daljnje nakupljanje morskih organizama.

Redovno čišćenje osigurati će da plovilo stalno bude čisto.

Brzina obraštanja nekog plovila ovisi o velikom broju različitih faktora – općenito, ukoliko želite da Vam plovilo bude stalno čisto tj. da stalno ima odlične performanse uz najmanju potrošnju goriva – u prosjeku bi ga trebalo očistiti svaka 4-12 tjedana.

Više detalja na „za Vlasnike plovila

 

Zašto bi svoje plovilo trebao čistiti 6 (i više) puta godišnje, kad sam se do sada tom problematikom bavio samo jednom godišnje!?

Ukoliko želite da Vam je trup plovila stalno čist (čime na gorivu godišnje štedite između 10 i 40%, uz stalne odlične performanse plovila), jedanput godišnje jednostavno nije dovoljno – sjetite se u kakvom je stanju trup Vašeg plovila nakon što ga izvadite.

U slučaju redovnog čišćenja posao nakon dizanja plovila biti će puno manji, neće biti tvrdokornih nakupina za struganje.

Kome je namijenjena „UNLIMITED“ pretplata za pranje, zašto bi uopće nekome trebalo toliko pranja godišnje?!

Ova vrsta godišnje pretplate namijenjena je plovilima koja uopće ne koriste antivegetativnu zaštitu (već samo tvrdi premaz koji ih štiti od osmoze), a nalaze se u području koje je vrlo podložno obraštanje… i/ili plovilima kojima je važno da su stalno u top izdanju (npr. jedrilice koje često idu na regatne utrke).

Zašto bi ja uopće koristio Drive-In Boatwash!?

U slučaju da:

  1. potpuno ste zadovoljni s performansama plovila / potrošnjom goriva tijekom cijele godine
  2. imate mišljenje da troškovi održavanja trupa Vašeg plovila nisu previsoki
  3. sam Vaš angažman vezan uz poslove održavanja trupa plovila uopće Vam ne pada teško

NEMOJTE NIŠTA MIJENJATI!

 U protivnom – isprobajte Drive-In Boatwash i sami zaključite što vam više odgovara.

Zanima me financijska strane cijele ove priče.. koliko će mene sve to koštati?

U svakom slučaju manje nego prije! Zbrojite sve vaše sadašnje troškove i razmislite o prednostima ove nove metode održavanja.

Ako Vas zanimaju podrobnije analize, slobodno nam se obratite

PITANJA MARINA / PODUZETNIKA

Zatvoreno
Kolike su cijene Rentunder AB strojeva za pranje plovila?

Cijene strojeva kreću se od cca. 65.000,00 EUR (mobilni čistač), do cca 385.000,00 EUR (BIGWASH 16 sa svim dodacima).

Ovo su samo okvirne cijene i podložne su promjenama, ovisno o želji kupca.

Koliki je rok isporuke stroja za pranje plovila?

Rok isporuke je 6 mjeseci.

Da li je osiguran servis / rezervni dijelovi / održavanje strojeva na području RH?

Da, tvrtka Clean Blue d.o.o. nije samo ekskluzivni distributer ovih strojeva za područje RH, već je ovlaštena i za poslove njihovog održavanja / servisiranja.

Da li znate što sve mi je sve potrebno za pokretanja Drive-In Boatwash praonice plovila? (Zakonska regulativa, birokracija - uvjerenja, dozvole, koncesije…)

Znamo vrlo dobro jer smo i sami prošli cijeli taj postupak.

Rado ćemo Vam pomoći oko dokumentacije i objasniti sve što Vam ne bude jasno.

Da li će ova usluga umanjiti zaradu moje marine?

Ne, čak naprotiv – po svijetu se pokazalo da ova usluga poprilično povećava zaradu same marine.

Normalno je da vlasnici plovila očekuju da im plovilo u najboljem stanju bude u periodu kad ga najviše koriste, u ljetnim mjesecima.

Iz tog razloga velika je navala na poslove održavanja trupa plovila isključivo u periodu od 3 do 6 mjeseca.

Često marine imaju problem s neostvarenom dobiti u tim mjesecima jer je potražnja veća od mogućnosti (prevelik broj plovila u kratkom vremenskom periodu).

Drive-In Boatwash redovno održavanje trupa plovila omogućuje da se ti poslovi rade tijekom cijele godine, samim time nema ni preopterećenja sustava ni neostvarene dobiti.

Osim toga, do značajnije zarade dolazi se i zbog plovila iz obližnjih lučica, plovila u tranzitu, charter plovila.. tj. plovila koja inače nisu koristila usluge održavanja trupa od Vaše marine – mogućnost veće zarade i od svih popratnih poslova.

U mojoj marini vlasnici plovila većinom su stranci kojih nema tijekom cijele godine. Drive-In Boatwash ionako ne bi bio dovoljno iskorišten?

Mislimo da se varate.

Stranci su u prosjeku puno osjetljiviji na ekološka pitanja, najčešće im je osnovni razlog za prihvaćanje Drive-In Boatwash sistema upravo očuvanje okoliša.

Samim time neće im biti problem prihvatiti ugovor o održavanju plovila tijekom cijele godine pomoću Drive-In Boatwash sustava i kad oni nisu prisutni, na isti način na koji prihvaćaju ugovor o vađenju i održavanju plovila.

Zašto bi ja ovo postrojenje stavljao u svoju marinu?

Nabrojimo samo neke od razloga:

  • Modernizacija marine: pružanje nove usluge svojim korisnicima / privlačenje novih korisnika
  • Usklađenost s budućim (najavljenim i sve rigoroznijim) izmjenama ekoloških propisa vezanih uz antifouling toksične premaze
  • Snažan potencijal zarade – rušenje mitova / bojazni o smanjenju prihoda prestankom korištenja antifouling premaza
  • U koraku s vremenom – spremnost na promjene (folije, dugotrajni premazi…)
  • Povećanje prometa u marini (plovila iz obližnjih lučica, plovila u tranzitu, charter plovila..) – mogućnost veće zarade od popratnih poslova
  • Dokazani poslovni model s kratkim rokom povrata investicije
  • Ekološki razlozi = manje zagađenja / čišći okoliš marine

OSTALA PITANJA

Zatvoreno
Kakav je utjecaj Drive-In Boatwasha na okoliš?
Koje su prednosti / nedostaci održavanja trupa plovila pomoću Drive-In Boatwash stroja?

Prednosti zamjene klasične zaštite trupa plovila otrovnim antivegetativnim premazima novim programom redovnog čišćenja trupa bez toksičnog premaza (npr. premazi epoksidne smole):

  • Bolje performanse plovila uz značajnu uštedu goriva (trup plovila stalno je čist!)
  • Trup plovila nije potrebno premazivati svake godine već , u prosjeku, svakih 5-7 godina (značajna financijska ušteda – cijena dizaliza, cijena materijala/rada..)
  • Bez redova čekanja za uslugu
  • Jednostavna i brza usluga, nema potrebe za angažmanom vlasnika
  • Doprinos očuvanju okoliša

U Slučaju da i dalje mislite koristiti antivegetativne premaze, uz povremeno korištenje Drive-In Boatwash-a:

  • Bolje performanse plovila uz značajnu uštedu goriva (trup plovila stalno je čist!)
  • Puno manje mukotrpnog rada pri slijedećem vađenju plovila (neće biti tvrdokornih nakupina..)

Nedostaci… nema ih?

..ako nešto baš moramo navesti: povremeno ćete morati doći do našeg BIGWASH 16 stroja i sačekati 15estak minuta da očistimo Vaše plovilo.

 

Niste pronašli neku informaciju? Pitajte sve što Vas zanima!